Clasien Kramer-prijs

Vanaf nu kan men iemand voordragen voor de Clasien Kramer-prijs, die in 2017 voor het eerst is uitgereikt aan een Pendrechtse bewoner.

Stichting Vitaal Pendrecht heeft in 2017 afscheid genomen van Clasien Kramer als bestuurslid. Als eerbetoon is een speld ontworpen met in een notendop haar bijzondere verdiensten erop afgebeeld. Rien van Keulen, de ontwerper van de mozaïekbank op de hoek van de Kerkwervesingel, heeft er een mooi kunstwerkje van gemaakt.

De speld wordt uitgereikt aan een Pendrechtenaar. Naast de speld is er ook een vrij te besteden bedrag van 250 euro. De voordrachten worden aan de commissie overgedragen die een keuze zal maken. Deze commissie bestaat uit twee leden die niet uit Pendrecht komen en de voorzitter is Joke Spijkers, de winnaar van dit jaar.

Iemand voordragen?
Bewoners uit Pendrecht kunnen iemand voordragen voor deze Clasien Kramer-prijs. Voordrachten, voorzien van een toelichting waarom je vindt dat iemand de prijs verdient, kunnen elke werkdag tussen 10.00-15.00 uur worden ingeleverd bij Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192. Heeft u hulp nodig bij het schrijven, neem dan even contact op of kom langs.

Uitreiking
De prijs wordt uitgereikt tijdens de nieuwjaarsreceptie van Stichting Vitaal Pendrecht.

(Het bestuur en alle medewerkers feliciteren Clasien nog van harte met haar 90e verjaardag).