Angel Foundation

“Vooral dat laatste is belangrijk”, zegt Henie en daarom hebben we de stichting naar Angel vernoemd. Angel was een doofstom meisje uit Kampala (Uganda). Angel is op 11 mei 2000 overleden aan aids. Ze is maar 12 jaar geworden, maar heeft in haar korte leventje laten zien, wat echte power is. Angel’s doorzettingsvermogen heeft de school voor gehandicapte kinderen in Uganda bewerkstelligd. De school, heet The Mulago School for the Deaf. De stichting zamelt geld in en doet aan sponsoring voor pojecten als: Building Bridges en op 11 mei wordt ieder jaar de Abgel Foundation Award uitgereikt aan mensen, die zich inzetten voor kinderen met een handicap. Laatst kookte Hennie voor Het Verhaal en vertelde er over Angel en de Angel Foundation. Er waren niet veel eters in Het Verhaal en hun beurs is ook niet echt groot, maar er werd toch € 47,30 opgehaald. Wilt u ook de Angel foundation Rotterdam steunen, maak dan geld over op giro: 73 04 957. Voor meer informatie kunt u terecht op www.angelfoundation.nl