Doe je ook mee met de Plein ’53 cup?

Op zaterdag 22 september strijdt de Pendrechtse jeugd weer om de Plein ’53 Cup. Ben jij er ook (weer) bij?

Morgenmiddag tussen 11.00 en 17.00 uur wordt Plein 1953 weer omgetoverd tot een groot sportevenement voor de Pendrechtse jeugd. Met een pannakooi, gatengoal, voetbalsjoelen, voetvolley en een speedmeter wordt het een waar walhalla voor de jongeren. Football freestyler Nasser El Jackson zal aanwezig zijn om demonstraties te geven en de jeugd te inspireren.

En nog meer…

De kleinere Pendrechtenaren kunnen hun hart ophalen op het springkussen. Tussen 15.00 en 16.30 uur kunnen zij ook op de foto met Das. Houdt u van bloemschikken? Dan kunt u morgen op het plein terecht om mooie bloemstukjes te maken. Diverse optreden van linedancers zullen zorgen voor een extra gezellige sfeer!

Burgernet, politie en brandweer zullen aanwezig zijn voor alle wijkbewoners. Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u advies? Dan kunt u bij hen terecht.

Pendrecht fietst zich fit!

Morgen om 11 uur start een 12 tot 17 kilometer lange fietstocht vanaf het plein. Wilt u graag meefietsen? Schrijft u zich dan in bij Vitaal Pendrecht of Fysiotherapie de Beweging Baarlandhof. Deelname kost €2,-.

Voor deelname aan de cup kan je je opgeven via saif@stichting-joz.nl.

De Plein ’53 Cup wordt mede mogelijk gemaakt door KSH, JOZ, Vitaal Pendrecht, TOS en Daily Eventz.