Kringloop Second Life heeft een nieuw adres

Kringloop Second Life sloot een paar weken geleden haar deuren. Eigenaar Ed Vroegop blikt graag even met u terug op de afgelopen jaren.

“01 Augustus 2015… voor ons het moment dat wij onze zaak Kringloop Second Life openden aan de Baarlandhof 51. Ooit begonnen in Winkelcentrum de Keijzerswaard groeide de zaak daar al snel uit zijn jasje. Eenmaal verhuisd naar Pendrecht was een nieuwe ontmoetingsplek geboren. We hebben hier van alles meegemaakt, zowel leuke als minder leuke dingen. Alle verhalen van inwoners hoorden we liefdevol aan.

Helaas groeiden na 5 jaar de kosten boven ons hoofd uit. Ik kan oprecht zeggen dat de nadruk op ‘helaas’ ligt, want het was erg verdrietig. Veel mensen beseffen niet wat zo’n pand aan kosten met zich meebrengt. De stekker moest er helaas dan ook uitgetrokken worden.

Al snel werd ik door een medebewoner van het Plein 1953 op de hoogte gebracht van een leegstaand pand aan de Charloisse Lagedijk. Na een kort bezoek aan dit eventuele nieuwe adres voor de kringloopzaak, zag ik het licht weer. Ik kon het niet laten om daar opnieuw te beginnen.

Nieuwe locatie

Onze Kringloop Second Life is vanaf heden gevestigd en geopend aan de Charloisse Lagedijk 548. De nieuwe openingstijden zijn:

Woensdag: 10.00 – 16.00 uur
Vrijdag: 10.00 – 16.00 uur
Zaterdag: 10.00 – 16.00 uur

Onze geweldige vrijwilligsters Yvonne en Essie zijn gelukkig nog steeds van de partij. Op ons nieuwe adres kunt u deze gezellige dames dus ook weer zien.

Wij hopen u (weer) te zien op onze nieuwe locatie en heten u van harte welkom! Voor informatie kunt u mij altijd bellen op 0654325279.

En tot slot: Pendrecht, bedankt voor jullie vrijgevigheid en gastvrijheid!”