Pendrecht in bloei: Stuur uw foto’s in!

Het zonnetje breekt steeds vaker door en alles groeit en bloeit weer. Met het aanbreken van de lente begint ook Pendrecht langzaamaan weer mooi in de bloei te staan.

Het is voorjaar en dat merk je aan alles. Zo nemen we massaal plaats op terrasjes, lopen de eerste lammetjes al in de wei en beginnen de vogeltjes met het bouwen van een nest. Volgens velen is de lente dan ook het mooiste jaargetijde van het jaar. En u mag laten zien waarom!

Fotowedstrijd

Stuur uw mooiste lentefoto van uw straat in. Onder de inzendingen wordt een cadeaubon van 25 euro verloot. Inzenden kan tot 1 mei en foto’s mogen gemaild worden naar: b.hofman@stichting-vitaalpendrecht.nl.

De eerste foto hebben we inmiddels ontvangen. In de foto van Niek Beeke komt de lente prachtig naar voren.