Gezellige medewerkersbijeenkomst Stichting Vitaal Pendrecht

De medewerkersbijeenkomst van Stichting Vitaal Pendrecht was ook dit jaar weer een succes.

5vpDe medewerkersbijeenkomst vond plaats op uitnodiging van het bestuur van Stichting Vitaal Pendrecht. Voorzitter Harry Kock heette op het Arboretum Pendrecht iedereen welkom met een korte toespraak. Daarna kon iedereen langs het buffet en samen de maaltijd nuttigen en de contacten onderling uitbreiden en versterken.

Het bestuur vindt het belangrijk dat iedereen die betrokken is bij de verschillende activiteiten van Vitaal Pendrecht minimaal 1 keer per jaar elkaar ziet. Eten is het cement van de wijk en dat is weer gebleken. Omdat de groep steeds groter wordt, werd opnieuw gekozen om dit op het Arboretum Pendrecht te doen. Enkele dames uit de wijk maakten onder leiding van Gerda Matthijssen een uitgebreid en divers buffet. Er waren drie soorten soep, vruchtenspiesjes, salade, pasteitjes, bami, nasi en kip.

Gerda, Diana, Hodan, Shanitsa, Aicha, Soraya en Shannon: bedankt, jullie zijn onze topkoks van de wijk. Ook Jan en Jaap bedankt voor jullie hulp. De tuin was in alle vroegte nog even bijgewerkt en de complimenten waren niet van de lucht. Volgend jaar komen we weer samen en zal de groep ongetwijfeld nog groter zijn. Het bestuur bedankt iedereen voor zijn of haar bijdrage in het afgelopen jaar en wenst iedereen een hele fijne vakantie.

1vp 2vp 7vp 3vp