De buren premie ging naar de Polslandstraat

De Polslandstraat was erg ingenomen met de premie. Kinderen uit die straat waren meegekomen en droegen een gedicht voor.
De deelgemeente Charlois had een select gezelschap uitgenodigd, waaronder de verschillende Goede Voornemensstraten. Uit Pendrecht waren de Zuiderkroon, Valckensteyn, de Papendrechtstraat en de Jeu de Boulevereniging aanwezig. Het werd een gezellige boel. En de kersverse portefeuillehouder Ed Goverde werd meteen door Sherida Macnack en Brigit Jordan van de Papendrechtstraat in zijn nek gegrepen. Er zijn nieuwe speeltoestellen in de straat, maar de rubbertegels onder die speeltoestellen zijn heel makkelijk los te maken en verdwijnen daardoor naar plekken waar ze niet thuishoren. Het Opzoomerclubje van de Papendrechtstraat houdt de ontwikkelingen in de straat nauwlettend bij. En is zeker in voor de dag van de Europese Buren. Buren als Sherida en Brigit zouden meerdere mensen zich wensen.
Verder werd er flink genetwerkt en legden meerdere bewoners contacten met bestuurders.