De Zonnebloem op de Zuiderparkdagen

Ieder jaar staan ze met een kraam op de Zuiderparkdagen: de Pendrechtse afdeling van de Zonnebloem. De kraam werd bemenst door drie oer-Pendrechtenaren: op de voorgrond staat Elly Pesik en achter de kraam zitten Agnes en Rinus Meupelenberg.

De Zonnebloem is één van de grootste vrijwilligersorganisaties in Nederland en viert dit jaar haar 60-jarig jubileum. De Zonnebloem levert een positieve bijdrage aan het leven van mensen met een fysieke beperking door ziekte, handicap of gevorderde leeftijd. Door middel van huisbezoek, activiteiten en vakanties geven we kleur aan hun leven en helpen onze bijna 40.000 vrijwilligers gevoelens van eenzaamheid te verminderen. Kijk op www.zonnebloem.nl voor meer informatie.