Feestavond van de Passage in de Middelburgt

Vorig jaar was het veel te druk, er was bijna geen ruimte om te dansen en dat was nou net het hoogtepunt van de avond. Dit jaar moest er ècht ingeschreven worden om het binnen de voorschriften van de veiligheid te houden.
Het was weer geweldig, iedereen zat met een vrolijk gezicht te kijken naar de danslustigen en werden later verrast door de enige echte Elvis die twee optredens verzorgde.
Zoals het hoort bij een feestavond liep iedereen er op z’n paasbest bij. Natuurlijk waren er ook familieleden en zelfs de begeleiding van de Passage had de jongste meegenomen om het feest maar niet te hoeven missen.
Ze had het dan ook erg naar haar zin, ging van schoot naar schoot en danste met iedereen die maar wilde.
Adwin werkt alweer meer dan een jaar elke dinsdagmorgen bij de BOP en deze keer konden we kennismaken met zijn ouders.
Ook de wijkbewoners waren weer ruim vertegenwoordigd, de nachtburgemeester heeft acte de presence gegeven en er was hoog bezoek van de deelgemeente. Mevrouw Ketwaru kwam, mooi uitgedost in traditionele kleding de sfeer proeven en werd verwelkomt door mevrouw en mijnheer Streefland, de voorzitter en de penningmeester van de verwantenraad.
Iedereen wist z’n taak er werd rond gegaan met hapjes, klaargemaakt door de vrijwilligers.
Aan de opgetogen gezichten was af te lezen dat ze nu alweer uitkijken naar volgend jaar en dat er nog lang nagepraat zal worden.