Goed voorbeeld doet goed volgen!

De meeste kinderen willen graag meteen een wedstrijd spelen. Een speler van Banda di Kas geeft instructies en die worden secuur opgevolgd.
Banda di Kas krijgt binnenkort de beschikking over een eigen veld aan het eind van de Krabbendijkestraat. De lijnen zijn al gezet en de Honkbalbond heeft ook al op het terrein gekeken en het goedgekeurd. Begin augustus gaat de Honkbalvereniging Banda di Kas er spelen. Er wordt ook nog gedacht om één van de Honkbal in Pendrecht instuiven op het veld te doen. Een nadeel kan zijn dat het veld een behoorlijk eindje uit de buurt ligt. Het voordeel van het Rilland Bathplein is dat het aan de buurt grenst en ook de kleintjes komen en dapper meedoen.
Dus besloot de organisatie in ieder geval de volgende instuif op 1 augustus gewoon op het Rilland Bathplein te doen. Om 18:30 uur staat alles weer klaar voor een leuke activiteit.