Homepage

Welkom bij Vitaal Pendrecht.

Dit is de startpagina van de Rotterdamse wijk Pendrecht.
We zijn trots op onze wijk en steken zelf de handen uit de mouwen om er wat moois van te maken!

Lees over onze wijk, of kijk bij de andere onderdelen!

logo2-pendrechtuniversiteitlogo2-kinderfaculteit

Arboretum Pendrecht is weer open - Pendrecht heeft een uniek mooi en groen plekje, namelijk het Arboretum gelegen aan de Middelharnisstraat 275. De activiteiten hebben lang stil gelegen wegens corona, maar worden nu weer langzaam opgepakt. We informeren u hierbij graag in het kort over de mogelijkheden van het Arboretum. In het Arboretum zijn 40 moestuinen, waar bewoners uit de buurt
Gratis deelname aan online bijeenkomsten - U bent van harte welkom bij de webinars van Aardgasvrij Pendrecht. De online bijeenkomsten zijn voor u gratis bij te wonen. Bij iedere bijeenkomst is een expert aanwezig die een presentatie geeft en waaraan u vragen kunt stellen. Het complete en actuele aanbod staat op duurzaam010.nl/pendrecht. Inschrijven kan via de website. Na inschrijving ontvangt u
De speeltuin gaat werken met lidmaatschappen - In de week van 3 maart is onze mooie speeltuin weer opengegaan en daar zijn wij uiteraard ontzettend blij mee! Blije kindergezichten in een stralend zonnetje zetten woensdagmiddag 3 maart direct de toon… We zouden bijna vergeten dat we nog in een lock-down zitten. Wij hopen dat het snel echt lente zal worden en dat