Monologen voor Zonnebloemen

De drie stukken van de Pendrecht Monologen werden opgevoerd vanaf half vier in de grote zaal van De Passage. Elly Pesik is een actieve vrijwilliger binnen de Zonnebloem. De Nationale Vereniging die zich inzet voor mensen met lichamelijke beperkingen door ziekte, handicap of leeftijd. Elly en Ruud overigens ook ontwikkelen allerlei projecten binnen dat kader. Zo begonnen ze ook een reisbureau.

Zij spelen ook in de Pendrecht Monologen: “Bestemming Nederland heet hun bijdrage. Dat ze aangekomen zijn is duidelijk. Elly wilde graag dat haar collega-vrijwilligers ook een keer de Monologen zouden zien. Dat gebeurde op dinsdag 23 januari in De Passage. Ze vroeg daarnaast of haar vriendinnen Aicha, Hafida en Khadija voor hen zouden willen koken.

De mensen van de Zonnebloem in Pendrecht genoten zichtbaar van de Monologen. En vervolgens werd hen een heerlijke cous cous schotel voorgezet.