Open Hofkerk zoekt nieuwe organist

De Open Hofkerk is op zoek naar een nieuwe organist nu Jan van Dijk ermee stopt.

Organist Jan van Dijk neemt op 1 september afscheid na 35 jaar het Vierdag-orgel bespeeld te hebben. Dit orgel stamt uit 1971 en is een neo-barok orgel van hoge kwaliteit.

De Protestantse Wijkgemeente Slinge zoekt een professionele opvolger in het bezit van bevoegdheidsverklaring 1 of 2. De organist bespeelt het orgel twee zondagochtenden per maand. Hij/zij heeft een vakkundige inbreng bij de veelkleurige gemeentezang, draagt zorg voor het orgel en levert een bijdrage in de concertserie. Ook kan hij/zij op aantoonbare wijze leiding geven aan de amateur-organisten van de wijkgemeente (twee preekplaatsen), en maakt hij/zij de roosters. De aanstelling vindt plaats als ZZP’er. Een vergelijkend examen kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure.

Meer informatie
Meer informatie kunt u inwinnen bij Johan Bos via 06-40850787 of de voorzitter van de kerkenraad Guus Ruijl via 06-24224253.

Sollicitaties graag z.s.m. per e-mail bij de scriba van de wijkkerkenraad mw. G. Stravers: g.stravers@chello.nl