Pendrecht Theater speelt ‘Decemberdagen’

Het Pendrecht Theater speelt dit jaar de voorstelling ‘Decemberdagen’, waarvan volgende week de première al is.

Na ‘Scrooge’ en ‘Kersssstmis in Pendrecht’ is het nu de beurt aan ‘Decemberdagen’, een theatervoorstelling waarin de feestdagen centraal staan.

In een voorstelling met toneel, liedjes en verhalen passeren verschillende dagen in december de revue. U ziet bijvoorbeeld meneer Pardoes en mevrouw Pardon, die helemaal niet op de feestdagen zitten te wachten, maar misschien een alternatief bedenken? En Wies, die aanschuift bij haar zus Jet op 1e Kerstdag, iets wat helemaal niet de bedoeling was. Een meisje dat Sinterklaas háát omdat ze op zijn verjaardag jarig is. Een vrouw uit de wijk die is verhuisd naar de Goudkust, maar of ze blij is met haar zes kerstbomen? En die jonge mensen in dat café, wat hebben die toch met elkaar? En waarom is december voor hen zo beladen?

Data en locatie
De voorstelling is te zien in de aula van Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192. Er zijn twee voorstellingen op een woensdag en één op een zondag.
*Woensdag 14 en 21 december, aanvang 19.30 uur (zaal open en koffie/thee 19.15 uur)
*Zondag 18 december, aanvang 15.00 uur (zaal open en koffie/thee 14.30 uur)

Reserveren
Reserveren is noodzakelijk in verband met het aantal zitplaatsen. Dit kan via b.hofman@stichting-vitaalpendrecht.nl of telefonisch via 010-480 93 46.

(rectificatie: in de nieuwe In de Kijkerd staat als adres Plein 1953 nr. 63 B vermeld, dit onjuist; het juiste adres is Plein 1953 nr. 192)