Vooruitblik van Stichting Vitaal Pendrecht op 2017

Nachtburgemeester Harry Kock vertelt wat de plannen van Stichting Vitaal Pendrecht voor 2017 zijn.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van Stichting Vitaal Pendrecht afgelopen woensdag maakte voorzitter Harry Kock, tevens nachtburgemeester van Pendrecht, de plannen bekend voor 2017.

20170125_191127_resized*De Heldengroep organiseert weer verschillende activiteiten verspreid over het jaar, zoals het Lentefeest, Pendrecht Fietst zich Fit en de Sinterklaasoptocht, en verder eventuele andere ideeën die nog binnen kunnen komen.
*Het Pendrecht Theater is al druk bezig met het maken van een nieuwe voorstelling. Dit wordt een midzomervoorstelling en zal in juni opgevoerd worden.
*Er vinden weer colleges van de Pendrecht Universiteit plaats. Heeft u een interessant onderwerp? Laat het weten aan Stichting Vitaal Pendrecht.
*Ook de computer- en taallessen blijven doorgaan, deze zijn een groot succes, net als de gitaarlessen en Rechtswinkel Maasstad.
*Er wordt gewerkt aan vernieuwingen aan deze website.
*De Kinderfaculteit organiseert een avondvierdaagse voor de leerlingen van de Pendrechtse basisscholen.
*In de Kijkerd wordt nu ook bezorgd in de Wielewaal en het verspreidingsgebied wordt nog uitgebreid naar Zuidwijk, Oud-Charlois en Rhoon waar het wijkmagazine op strategische punten afgehaald kan worden.

Tot slot wil Harry kwijt dat we met zijn allen blij zijn dat de Zuiderkroon weer open gaat. Vitaal Pendrecht dankt hiervoor gebiedscommissie Charlois en huurdersvereniging Zuiderkroon en ook de stichting blijft haar best doen voor de Zuiderkroon.

Muziek en theater
Tijdens de nieuwjaarsreceptie waren ook optredens van Armando Monsanto en speelden Cor, Bep en Annie een scène uit Decemberdagen, de voorstelling die het Pendrecht Theater tijdens Kerstmis speelde.

20170125_200045_resized 20170125_191713_resized