Behoefte aan een inloopspreekuur van de wijkagent?

Vorig jaar is er zes keer een inloopspreekuur gehouden met de wijkagent. Dit was een succes, maar door wisseling van de wacht is er geen vervolg geweest. De politie wil graag weten of er behoefte is aan een vervolg van deze inloopspreekuren.

Het kan vaak lastig zijn om de agent in de wijk aan te spreken. Je bent bijvoorbeeld bang dat mensen je zien en conclusies trekken. Regelmatig krijgen wij dan ook de vraag wanneer er weer een spreekuur komt waar bewoners van Pendrecht hun vragen aan de politie kunnen stellen. Door de centrale ligging van Vitaal Pendrecht aan het Plein 1953 nr. 192 is dit een handig punt om even anoniem naar binnen te lopen.

Na een gesprek met Vitaal Pendrecht en de wijkagent is nu afgesproken dat er een onderzoekje gestart wordt. Vitaal Pendrecht en de politie willen graag weten of het een incidentele vraag is of dat meerdere bewoners hier behoefte aan hebben. Wij zouden graag uw mening hierover willen horen.

Contact

Laat ons uw mening weten via 010-4809346 of loop even binnen bij Vitaal Pendrecht en vertel het de gastvrouwen tussen 10.00 uur en 15.00 uur.