Mini concerten in 2019

In 2019 organiseert Vitaal Pendrecht in totaal drie mini concerten. Het eerste is reeds geweest, het tweede concert staat voor volgende week op de agenda en het derde, en tevens laatste, mini concert is op donderdag 28 november.

Het eerste concert werd gegeven door Mixxed Up op vrijdag 21 juni. Mixxed Up is een onderdeel van Drumfanfare Excelsior Rotterdam. Van meezingen tot rock en door naar ballad; dat is wat de naam van Mixxed Up eer aan doet en hoe de avond er in een notendop uit zag. Het was een succes en werd door de bezoekers als heel gezellig ervaren.

Het tweede mini concert vind volgende week donderdagavond plaats. Op 10 oktober neemt Armando Monsanto u tussen 19.30 uur en 21.30 uur mee met ‘Een muzikale wereldreis’. Met het thema ‘Wereldmuziek’ maakt u kennis met muziek uit de hele wereld aan de hand van een privéverzameling hoofddeksels van over heel de wereld.

Het derde en laatste concert is op donderdag 28 november van 19.30 uur tot 21.30 uur. Voor deze avond is het thema ‘Pendrecht, een wijk waar muziek in zit’. Allerlei muzikanten uit Pendrecht doen aan deze avond mee. Het belooft een gevarieerde, verrassende avond te worden. In Pendrecht zit meer muziek dan u denkt!

Het worden boeiende avonden. De toegang is gratis en een kopje koffie of thee staat voor u klaar.