Uitnodiging vrijwilligersfeest

De Gebiedscommissie Charlois en de wijkcomités van Pendrecht en Tarwewijk hebben veel bewondering voor al die mensen die zich als vrijwilliger actief inzetten bij activiteiten en organisaties.

Feest

De commissie en de wijkcomités spreken graag hun waardering  uit aan al die vrijwilligers. Daarom bieden zij het Charlois Vrijwilligersfeest aan. Dit feest is bedoeld voor degenen die zich als vrijwilliger in Charlois inzetten.

We ontvangen u graag in de Maassilo vanaf 16.00 uur bent u van harte welkom. Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u swingen bij DJ Hansie. Of lekker meezingen met de Wannebiezz.

Aanmelding

Ben je vrijwilliger en wil je mee? Meld je snel aan. Klik hier voor je aanmelding, graag vóór 1 december.

Datum: Zaterdag 7 december 2019
Tijd: Inloop vanaf 16.30 uur