48 woningen in Zierikzeebuurt te koop

Begin december start de verkoop en u kunt u nu inschrijven bij Atta makelaars.

De locatie
De Eilanden is een nieuwbouwproject in een volwassen wijk. Met groene bomen en alle noodzakelijke voorzieningen. De wijk is opvallend groen en ruim opgezet. Zo heeft u alles wat een grote stad te bieden heeft binnen handbereik en toch het gevoel van buiten wonen.

Klassiek ontwerp
De architectuur verwijst naar vroeger, met de ruime dakoverstek, de brede dakkapellen en een opvallende detaillering. Zoals de patronen in het baksteen van de kopgevel en het zijraam naast de voordeur. Stuk voor stuk zaken die de zorgvuldigheid van het ontwerp benadrukken. Maar het zijn ook echte woningen van deze tijd, met ruime kamers en veel glas. Zo ontstaat een heerlijk licht en ruim woonklimaat.

Pendrecht
In de jaren vijftig was deze groene wijk het paradepaardje van de Rotterdamse stadsontwikkeling. Oude tijden herleven, want Pendrecht is de laatste jaren het toneel van een grootscheepse vernieuwingsoperatie. Het behoud van het ‘groene imago’ van Pendrecht staat daarbij voorop.

Alles dichtbij
Op korte loopafstand is een groot winkelcentrum, Plein 1953. Ook het Zuidplein is vlakbij. Via de Groene Kruisweg zit u zo op de A15 en met de snelle metroverbinding is het centrum van Rotterdam altijd dichtbij. De buurt telt vele scholen en sportverenigingen.

Het Zuiderpak
De woningen liggen aan de Oldegaarde met aan de overkant de rand van het Zuiderpark. De helft van de woningen heeft direct uitzicht op het groen. De andere helft ligt aan het hofje achter het eerste rijtje woningen.

Inschrijven en informatie
Heeft u interesse in een van de woningen, wilt u zich inschrijven of wilt u meer informatie?
Neemt u dan contact op met Atta makelaars:
telefoon: 010 – 433 57 10
e-mail: inschrijving@atta.nl
Houd de site www.eilanden-pendrecht.nl in de gaten, meer informatie volgt!