Aafje gaat op z’n Grieks

Aafje nodigt u uit voor een Griekse Dagspecial bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon. U bent van harte welkom voor de Griekse dagspecial op zaterdag 28 mei 2011 vnaf 17:00 uur. Grand Café Restaurant Zuiderkroon, Vlissingenplein 108, 3086 GZ Rotterdam. Telefoonnummer is 010 481 0202. Aansluitend bent u van harte welkom om deel te nemen aan de bingo van 19:30 – 23:00 uur georganiseerd door de Huurdersvereniging Zuiderkroon.
Aafje nodigt u uit voor Griekse dagspecial

Bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon kunt u lekker eten in een sfeervolle omgeving. U bent van harte welkom voor onze Griekse dagspecial op zaterdag 28 mei 2011.

Wat staat er op het menu?
Het menu bestaat uit: een halve gepofte aardappel gevuld met lamsgehakt en aubergines, deze wordt geserveerd met een Griekse salade en tzatziki.

Wanneer?
Op zaterdag 28 mei 2011 vanaf 17:00 uur bent u van harte welkom in Grand Café Restaurant Zuiderkroon, Vlissingenplein 108, 3086 GZ Rotterdam. Het telefoonnummer is 010 481 0202.

Aansluitend bent u van harte welkom om deel te nemen aan de bingo van 19:30 – 23:00 uur die wordt georganiseerd door de Huurdersvereniging Zuiderkroon.

Wilt u zich aanmelden?
De kosten voor Griekse dagspecial bedragen € 7,50 per persoon. Uw drankjes zijn hierbij niet inbegrepen. Meldt u snel aan, want onze capaciteit bij deze dagspecial is beperkt.
U kunt zich aanmelden door binnen te lopen bij de Zuiderkroon (u kunt zich melden bij de kassa) of via telefoonnummer 010 481 0202. Inschrijven kan tot en met dinsdag 24 mei.

Meer informatie?
Aarzel dan niet contact met Aafje op te nemen via bovengenoemde contactgegevens.