Actie Haïti OdS groot succes

Renee Westerkamp van het team van de openbare basisschool Over de Slinge meldt Vitaal Pendrecht dat de actie van de kinderen van haar school € 3000 opgebracht hebben.
Woensdag en donderdag hielden de leerlingen van Over de Slinge een hulpactie voor hun leeftijdsgenootjes in Haïti.

Hallo,

Ik zou nog even mailen over het resultaat van de inzamelingsactie voor Haïti.

Kan je het volgende stukje plaatsen

Op woensdag en donderdag hebben de kinderen van de groepen 5 t/m 8 van obs Over De Slinge aan de Krabbendijkestraat, allerlei klusjes gedaan in de wijk, Sommige kinderen hebben honden en zelfs poezen uitgelaten, andere kinderen hebben boodschappen gedaan voor mensen, er zijn auto’s gewassen, lege flessen opgehaald, afwassen, stofzuigen, de straat vegen en nog heel veel meer. De kinderen van de groepen 1 t/m 4 hebben allemaal waanzinnige kunstwerkjes gemaakt die ze hebben verkocht. De kinderen van de Sommelsdijkstraat hebben een Sponsorloop gehouden. Dit alles heeft het bedrag van ruim 3000 euro opgeleverd. Wij zijn ook waanzinnig trots op onze kinderen die helemaal zelf met dit initiatief kwamen. Het bedrag komt geheel ten goede aan de Stichting Haïti, een non-profitorganisatie die onder andere de wederopbouw van de kindertehuizen gaat realiseren. Wij als team van Over De Slinge willen alle mensen die onze kinderen hebben gesponsord en geld hebben gedoneerd bij deze van harte bedanken.

Alvast bedankt,

groetjes Renee