Afscheid nemen van Sonja Krijgsman bij Olivier’s

Sonja Krijgsman werkte voor de WOM/POM en was secretaris van de Winkeliersvereniging Pendrecht. De zaken veranderden. De POM is niet meer en Sonja stopt. Dat wil de winkeliersvereniging niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
Sonja Krijgsman kordaat als altijd lopend voor de troepen uit, in dit geval de Brassband tijdens de intocht van Sinterklaas een aantal jaren terug.

De winkeliersvereniging schrijft:

“Beste relatie van Sonja Krijgsman,
Op woensdag 18 februari 2009 zal Sonja Krijgsman afscheid nemen als secretaresse van de winkeliersvereniging. Op dat moment eindigen ook haar werkzaamheden voor de POM.
Wij willen haar graag bedanken voor alles wat zij de afgelopen jaren voor de winkeliersvereniging heeft gedaan en daarom willen wij haar graag een afscheidsreceptie aanbieden.
Die zal worden gehouden op woensdag 18 februari vanaf 17.30 uur in Restaurant Olivier’s aan de Krabbendijkestraat.
Wij zien jullie graag op de 18e!
Met vriendelijke groet,
Namens de winkeliersvereniging