Ambtstermijn Roger Huys zit er op

Roger is verhuisd naar Zuidwijk. Hij woont nu aan de Vaerhorst en dan kun je aldus Bien Hofman en de andere bewonersvertegenwoordigers geen nachtburgemeester meer zijn. Er wordt op 23 december aanstaande dan ook een nieuwe nachtburgemeester benoemd.
Vitaal Pendrecht gaat ervan uit dat die het net zo goed doet als Roger Huys. Roger heeft als gids voor City Safari, als opener van het Gezondheidscentrum Zuiderkroon, als enthousiast vertolker van een positief geluid voor het nieuwe Pendrecht zijn titel eer aangedaan.
Vitaal Pendrecht is hem vooral op het sportterrein veel dank verschuldigd, want hij bracht de Ronde van Pendrecht terug naar de wijk. En hij zorgde voor 5 instuiven onder de naam Hip = Honkbal in Pendrecht. Onlangs startte hij ook het project Voetbal in Pendrecht. De deelgemeente Charlois is gebruik gaan maken van zijn kwaliteiten als kenner van de voetbalverenigingen van Pendrecht. Hij zat immers in het bestuur van de Musschen en kent de bestuurders van net nieuwe DEHMusschen.
Het overhandigen van de penning vond dan ook plaats op het oefenveld van deze voetbalvereniging.