Beach Volleybal op Plein 1953

Er is een afwisselend programma. En het weer, ja dat heb je niet in de hand. In juli vielen de mussen dood van het dak en nu in augustus regent het dagelijks. Maar ach een beetje regen, wat maakt het uit? De wielerronde werd er immers ook niet minder gezellig door. Dus kom vrijdag en zaterdag naar Plein 1953 voor een schitterend Beach in Pendrecht Programma.

Kinderen krijgen les op het zand en ’s avonds kunnen zij met hun ouders ook terecht op Pendrecht Beach!

Donderdag 31 augustus is er een Bewonerstoernooi.
Vanaf 18:00 uur is Pendrecht Beach er voor sportievelingen, die met een straatteam aan een toernooi mee willen doen. Het kan ook een familietam of vriendenteam zijn. Als je alleen bent kun je ook vast met een team meedoen.
Aanmelden kan met naam, adres, telefoonnummer en maildres bij info@glue.nu onder vermelding van Bewonerstoernooi. Je kunt ook bellen naar 06-28880141 en je melden.

Vrijdag 1 september Ondernemerstoernooi.
Vanaf 18:00 uur spelen teams van winkeliers en ondernemers die betrokken zijn bij Pendrecht tegen elkaar. Aanmelden kan op dezelfde manier als bij het bewonerstoernooi, alleen dan met vermelding Ondernemerstoernooi.

Zaterdag 2 september Grote Finaledag.
Zaterdag is de finaledag. Dan komen er echte Beach Volleyballers, DJ’s, Bikini Beach Dancers en het programma wordt heel gevarieerd. Iedereen kan meedoen aan de clinics, een wedstrijd spelen tegen de beach-toppers, een onderlinge wedstrijd spelen tegen de beach-toppers, een onderlinge wedstrijd spelen met een team of individueel. En er zijn Beach Games met leuke prijzen. Inschrijven hiervoor is niet nodig.