Bijeenkomst in het Turks Huis in Pendrecht

De stichting paus Johannes de XXIII werkt met mensen met een beperking. Sommigen van hun cliënten komen bijvoorbeeld in De Passage.

Op 12 november was er een bijzondere bijeenkomst van medewerkers en cliënten en wel in het Turks Huis in Pendrecht. Voorzitter Sedat Atacan vroeg Vitaal Pendrecht daar aandacht aan te besteden en foto’s te maken.

Het maken van foto’s van de cliënten is echter tegen de afspraken van de stichting met de ouders van diezelfde cliënten. Daarom zijn de eigenlijke bezoekers niet in beeld gebracht.
De medewerkers van de stichting Johannes XXIII hadden een presentatie en keken met hun cliënten terug op het afgelopen jaar.

Nu maar hopen dat het Turks Huis voor 1 januari een nieuw onderkomen weet te vinden. Het zou toch hartstikke zonde zijn als zo’n voorziening in de wijk verloren ging.