Bouw van De Vlonders hervat

Na het faillisement enkele weken geleden van Bokx Bouw is door Woonstad Rotterdam gezocht naar een goede en betrouwbare partner om het project af te bouwen. In Van Omme en de Groot is deze partner gevonden.
De werkzaamheden zullen nu zo snel mogelijk weer worden hervat!

Aldus de website van de Tuin op het Zuiden.

De doeken van de vorige aannemer hangen er nog, maar er worden al voorbereidingen getroffen door de Rotterdamse aannemer Van Omme en de Groot, die trouwens ook andere projecten in Pendrecht voor Woonstad Rotterdam bouwde.

Een deel van de woningen in de Geertruidenbergstraat waren overigens al klaar en worden al bewoond door de nieuwe bewoners.

De tweede fase, waarvan op sommige plekken de muren al overeind stonden met het Kinderdagverblijf Het Koningsnestje er in, zal nu verder afgebouwd worden.