Christopher Roger Pereira maakt RAP

Nu eens geen trommelen wat Chris, the lead slagwerker van de PHB, laat horen maar deze keer een rapsong. Een RAP opgedragen aan Sedar Soares.
Omdat Chris Pereira het heel erg vindt wat er met Sedar Soares drie jaar geleden gebeurd is en hij zich daar graag over wil uiten, heeft Chris een rap gemaakt. In deze rap wil hij iedereen duidelijk maken dat wat er met Sedar gebeurd is niet door de beugel kan. Ook rapt hij een aantal woorden naar Sedar en zijn familieleden toe.
Chris heeft inmiddels een contract met een platenmaatschappij afgesloten en gaat binnenkort de single-cd opnemen. Alles in kannen en kruiken zou je denken, helaas nog niet alles! Chris komt nog wat sponsorgeld tekort.
Gun Chris deze kans, laat je portemonnee spreken. Chris is blij met iedere euro die er binnenkomt. Bij Annemarie Commijs ligt een sponsorlijst waar je in kan tekenen, uiteraard kan dit ook bij Chris zelf.

Pendrecht OOK mijn Wijk! wenst Chris erg veel succes!