DEHMusschen voor de wijk

De kinderen worden opgehaald in de wijk door de enthousiaste en bekwame medewerkers van Thuis op Straat (TOS). Op het veld wordt de jeugd begeleid door de zeer ervaren (DEHMusschen)trainer/oud Feyenoordspeler Jerry Kruit. Hij gooit er op een speelse uitdagende manier z’n hele hart en ziel in. Coördinator Goof van der Kemp houdt een oogje in het zeil, zorgt dat alles goed verloopt en is het aanspreekpunt voor iedereen. DEHMusschen zorgt voor het materiaal, houdt het clubgebouw open en stelt zijn terrein beschikbaar.
Momenteel ligt de voetbalinstuif even stil vanwege de feestdagen, maar op woensdag 11 januari 2006 gaan we weer volop verder. Van 15:30 – 16:30 uur zijn de kinderen van harte welkom. Hopelijk zijn de weergoden ons beter gezind. Dan verwachten we zeker nog meer aanloop. Ook al omdat de jeugd het onderling aan het rond bazuinen is. Want sommige kinderen komen nu al op eigen houtje.
Wat het vervolgtraject betreft, DEHMusschen heeft tijdens de laatste twee maanden maar liefst twaalf nieuwe pupillen in kunnen schrijven. Daardoor kon de vereniging twee elftallen bij de KNVB registreren om in het voorjaar in competitieverband te laten spelen. Het gaat wellicht te ver om dit in z’n geheel aan de voetbalinstuif toe te schrijven, maar toch. Iedere woensdagmiddag is de pupillensecretaris aanwezig bij de voetbalinstuif om potentiële voetballertjes en/of hun ouders te woord te staan.