Dries en Claudette hebben allebei goede herinneringen aan de Antillen

“Dries Mosch is een echte Rotterdammer. Als iemand de naam volksvertegenwoordiger eer aan doet is hij het. Hij staat altijd klaar voor de ‘gewone man’. Verder trekt hij als raadslid ten strijde tegen frauduleuze praktijken, misbruik van subsidiegelden en belangenverstrengeling van politici en ambtenaren. Momenteel zit Dries een bestuurder van de deelgemeente Overschie op de hielen. Deze wordt verdacht van belangenverstrengeling. Wethouder Karakus heeft al beloofd de zaak grondig uit te laten zoeken.” Dit is te lezen op de website van Leefbaar Rotterdam. Hij woont helemaal in Overschie, maar was donderdagavond op het politieke college van de Pendrecht Universiteit en liet daar van zich horen. Hij probeerde een aantal keren de beschuldigende vinger uit te gaan steken, zoals hierboven van hem vermeld wordt. Maar kreeg daar weinig kans toe. Het ging immers meer om het zoeken naar oplossingen en de het beantwoorden van de vraag wat gaan politici er aan doen.

Na afloop klampte hij Claudette de Agua Rosada aan. Zij kwam op 18 jarige leeftijd in Pendrecht wonen. Zij trouwde er met Pedro uit Angola. En kan zichzelf niet voorstellen in een andere wijk dan Pendrecht te wonen.
Hij had ooit een bedrijfje op Saba. Zij is geboren op Curaçao.

Samen houden zij van Rotterdam en daarnaast van de Nederlandse Antillen. En keken er even met weemoed op terug.