Drumfanfare Excelsior Rotterdam en Muziekvereniging Dockyard zoeken muzikanten!!!

Sinds september 2011 zijn Excelsior en Dockyard gaan samenwerken en dit bevalt hen zeer goed! Excelsior en Dockyard hebben samen ongeveer 45 muzikanten.
Zij willen graag met de tijd meegaan door een repertoire op te bouwen van deze tijd. Zo kun je als lid tijdens de Sinterklaastijd als zwarte piet meedoen in hun pietenband en in de kersperiode hebben zij een heuse Kerstband.

Op 17 december trad die band nog op tijdens het kerstfeest van Vitaal Pendrecht en de Winkeliersvereniging.

In 2012 willen beide muziekverenigingen graag kennis maken met nieuwe leden in de clubs! Zij zoeken ervaren muzikanten die graag muziek maken en het leuk vinden om verschillende optredens te verzorgen in binnen- en buitenland! Op dit moment zijn ze zeer gëïnteresseerd in trombonisten, sousafonisten en saxofonisten.
Tevens is er plek voor nieuwe leden om welk instrument dan ook te leren bespelen. Er wordt gezorgd voor een interne opleiding waarin tevens de mogelijkheid bestaat om een diploma te halen!

Wil je gezellig muziek komen maken dan kun je terecht op vrijdagavond
van 20:15 uur tot 22:30 uur
in de Schalmei (Rotterdam-Pendrecht)
of in de Dockyard Kantine (Rotterdam-Heijplaat).

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Peter Opmeer (Dockyard) via 010-5113633 of voorzitter@muziekverenigingdockyard.nl of Yvette Kevenaar (Excelsior) 06-54974698 of info@drumfanfare-excelsior.com

Of neem een kijkje op de websites
van Dockyard of van Drumfanfare Excelsior