Gebedsweek voor eenheid van de christenen

Op woensdag 16 januari om 19:00 uur is er een avondgebed in de Sint Bavokerk met medewerking van het kerkkoor van die kerk en op woensdag 23 januari ook om 19:00 uur is er een avondgebed met medewerking van het Open Hofkerkkoor. De voorganger op 16 januari in de Sint bavokerk is Johan Bos en op 23 januari zal pastor Kees Bruin voorgaan in de Open Hofkerk.
Op de fotootjes, drie voorgangers van de christenen in Pendrecht, van links naar rechts, Johan Bos, At Polhuis en Kees Bruin, op een galerij van de Kortgeneflat uitkijkend over de Pendrecht.

De gebedsweek voor de eenheid van de christenen is van 16-23 januari. Het gaat om een initiatief van de Protestantse Wijkgemeente Pendrecht – Heijplaat en de Onze Lieve Vrouwe van Lourdesparochie.
Op 16 januari is er om 19:00 een avondgebed in de BAVO met medewerking van het kerkkoor van de BAVO. Voorganger is dan Johan Bos. Op 23 januari is er om 19:00 een avondgebed in de Open Hof met medewerking van het Open Hofkoor. Voorganger is dan Kees Bruin.

Op die manier willen de protestanten en de rooms katholieken laten zien dat zij één zijn in de Ene Naam en ene God in wie zij als beide (verschillende) gemeenten geloven.

Iedereen is hartelijk welkom!