Gospel Roots in de Open Hofkerk

Het nieuwe seizoen concerten in de Open Hofkerk begint op zondag 1 oktober om 15.00 uur met de Gospel Roots. Een swingend optreden van professioneel gearrangeerde driestemmige Black Gospel, Negro Spirituals en R&B songs.
Zondagmiddag 1 oktober om 15.00 uur wordt in de Open Hofkerk een bijzonder concert gegeven door de groep “G-Roots”. G-Roots (Gospel Roots) staat garant voor een combinatie van sfeervolle kleding en prachtige choreografie, kortom een swingende performance van professioneel gearrangeerde driestemmige Black Gospel, Negro Spirituals en R&B songs.

U kunt nu al reserveren via 0180 55 89 37 op werkdagen tussen 17.00 en 19.00 uur. Kaartjes te koop bij het wijkcentrum De Middelburgt. Indien er nog plaatsen beschikbaar zijn kunt u voorafgaand aan het concert kaartjes kopen. Zaal open om 14.30 uur. Het concert duurt tot 16.45 uur (incl pauze). Toegangsprijs is € 6,-. Op vertoon van de RotterdamPas €3,- korting.

Open Hofkerk, hoek van Middelharnisstraat 153 en Sliedrechtstraat 55.

G-ROOTS, Gospel Roots staat garant voor een combinatie van sfeervolle kleding, prachtige choreografie kortom een swingende performance van driestemmige black gospels, negro spirituals en R&B songs. Zij is graag gezien op huwelijksceremonieën, bruiloftspartijen, recepties, bedrijfsfeesten en concerten.
De groep bestaat uit drie performers die elk hun sporen verdienden als solist en backing vocalist. Zij hebben hun “roots” in Suriname, waar vroeger de negerslaven uit Afrika alleen door middel van zang met elkaar konden communiceren. Samen met het uitdragen van Gods woord leeft deze vorm van communicatie ook in het Amerikaanse kerkleven. Wereldwijd kennen wij deze muziekvorm als ‘Black Gospel Music’.