Govert van der Kemp en Roger Huys zeer te spreken over TOS

Roger, rechts, kreeg de opdracht voor het opzetten van instuiven bij DEHMusschen van de deelgemeente. Roger zegt dat hij in het kader van de Pendrecht Universiteit de sportfaculteit verzorgt. Bij dat werk wordt hij goed geholpen door TOS. TOS kent de jeugd in Pendrecht en hun ouders vertrouwen TOS en op die manier komt zo’n instuif van de grond. Ook speelt de deelgemeente goed in op de ontwikkelingen onder de sportverenigingen, vindt Roger. Hij kent op zijn beurt als bewoner van Pendrecht en nu Zuidwijk, die verenigingen heel goed. Op die manier werkt het.
Roger kan daar in rake typeringen en met veel humor over vertellen. Aan de tafel tijdens de borrel van de vader van Rianne Overeem stak hij zijn kennis niet onder stoelen of banken. Goof, links, mag er graag naar luisteren.