Hal Zuiderparkflat tijdelijk geblindeerd

Woonstad Rotterdam heeft met een posterwedstrijd een origineel idee uitgelokt bij de bewoners van de Zuiderparkflat. Op de website van Woonstad Rotterdam staat over de wedstrijd het volgende vermeld:

“Alle huurders en kopers van Woonstad Rotterdam hebben in de week van 22 juni een mailing ontvangen met daarin onder andere een poster van Woonstad Rotterdam. De bewoners werd gevraagd deze poster vanaf dat moment tot en met maandag 6 juli zodanig op te hangen dat hij duidelijk zichtbaar is voor voorbijgangers.

Adresprijs: er zijn vijf woonpakketten ter waarde van 750 euro te winnen.
In de periode tot en met 6 juli schieten fotografen plaatjes van de posters in de wijken. Per regio van Woonstad Rotterdam (vijf in totaal) wordt uit al die foto’s van de posters één adres geloot als winnaar van de adresprijs.

De straat of buurt die met elkaar de origineelste invulling geeft aan deze posterwedstrijd wint de straatprijs: een Woonstad Rotterdam-partytent ter waarde van 750 euro.”

De Zuiderparkflat bedacht een originele manier om de posters zichtbaar op te hangen: de ramen van de hal werden aan de Slingekant helemaal dichtgeplakt.