Hallo! Hier Ben heb je me gebeld net?

Aan alles is gedacht. Rob de Hair van Glue International hield een korte briefing. Hij had Lisette van dezelfde organisatie even vooruit gestuurd. Een aantal leden van de honkbal- en softbalclub Banda di Kas en medewerkers van Glue kwamen uiteindelijk rond tafel bij de BOP.

De drukbezette docent Ben Hodge werd even gebeld en moest even naar de gang. Hij verwacht een collega: Allard.

Banda di Kas traint op het veld van de duikersvereniging aan de Nieuw Vossemeerweg. Zij gaan de clinic samen met de docenten geven. Ze gaan kijken hoeveel jeugd er komt en willen hen testen. Als het even kan worden er direct teams gevormd en wordt er echt gespeeld. De apparaten zijn er vooral om te testen of er talent onder de jeugd zit en dan spelen en kijken of er over de winter voldoende jeugd over is om Banda di kas uit te breiden met jeugdteams.

Het idee is eerst wat laten zien en dan gaan praten over bats, handschoenen, kleding en dergelijke.

De ploeg begint met grootse verwachtingen en daagt on de Ossenisseweg iedere jongere die langs komt: straks terug te komen.

HIP is op de Playground Rilland Bath op iedere dinsdagavond tot 2 augustus. Daarna hopen de initiatiefnemers, dat er iedere dinsdagavond gehonkbald wordt.