Het Zout der Aarde op het Kerstfeest van 2012

Ze stonden al eerder op de podiumwagen tijdens de jaarlijkse kerstfeestvieringen op Plein 1953.

Dit jaar was er geen podiumwagen en werd gemikt op verschillende optredens en workshops in lege winkelruimte e.d.

Makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig had de bedrijfsleider van de Plusmarkt wel oren naar een extra attractie in zijn filiaal.

Een mooie plek en het winkelende publiek kreeg iets extra’s.

De propagandameisjes van Het Zout der Aarde deelden op het plein flyers uit voor een bijzondere kerstviering van de kerkgemeenschap op vrijdag 21 december.

Mooie muziek klonk er in de supermarkt op Plein 1953 en bij het zingen van het kinderkoor kwamen er wat extra mensen luisteren. Bij kerst hoort immers een kinderkoor en de mensen van de kerk aan de Krabbendijkestraat maken daar altijd iets hartverwarmends van.