Inschrijven gebeurde door de onvolprezen vrijwilligers

Veel werk is het eigenlijk niet, maar wel even een secuur werkje. De namen moeten kloppen met de rugnummers. De microfonist krijgt de lijst en deelt de kijkers mee wie er langs komt en op welke plek, die in de koers ligt. En aan het eind op het schavotje is het natuurlijk ook leuk als de juiste namen afgeroepen worden.

Met deze ploeg hadden er wel wat meer aanmeldingen kunnen komen, want de ploeg kon best wat aan. Er was dan ook gerekend op een behoorlijk deelnemersveld van kinderen, prominenten en jongens en meisjes, die op hun achterwiel het parcours over zouden fietsen. Jammer genoeg waren er voor dat onderdeel geen aanmeldingen. Er komt vast een Ronde van Pendrecht waarop dit onderdeel ook gaat lukken.
Nu werden er kinderen voor de jongere en de wat oudere groep ingeschreven en werden er namen genoteerd voor de Dikke Banden Race voor Prominenten. De rugnummers werden ook door de vrijwilligers opgespeld.