Jeu de boulestournooi Ostreaflat succes

Veel deelnemers uit de flat natuurlijk, maar ook uit de buurt trouwens. Jeu de Boulen kunnen ze als de beste. En een prominent lid van de Jeu de Boulesvereniging ’82 kwam nog even kijken hoe ze het er van afbrachten. Nou, dat ging allemaal prima. Naast de vaste baan was op het gras nog met afzetlint voor drie extra banen gezorgd. En de hapjes werden door vrijwilligers langs gebracht. Die waren natuurlijk wel echt Rotterdam’s. Net zoals de kaas en de augurk. Of ze Franse kaas en van die harde worst lusten aan de Ostreaflat del Sol blijft een open vraag.
En voor iedere deelnemer was er leuk presentje. Dus als je geen prijs had, ging je toch niet met lege handen naar huis. De poedelprijs was nog wel het leukst. Humor hebben ze die bewoners van de flat met die zilte naam. Ostrea staat immers voor oester.