Jong Euroband zoekt jeugdig muzikaal talent!

Binnenkort wordt weer gestart met nieuwe opleidingen en daarom houdt de vereniging dinsdagavond 29 maart a.s. een OPEN AVOND in haar verenigingsgebouw. Tijdens deze avond wordt informatie gegeven over de cursus “Music Kids” en kunnen de kinderen kennis maken met de verschillende instrumenten tijdens een workshop. Verder worden er optredens verzorgd door zowel Jong Euroband als het “grote” korps, de Show- and Marchingband. Naast geïnteresseerde kinderen zijn natuurlijk ook hun ouders of verzorgers hierbij van harte welkom! De avond begint om 18:30 uur in verenigingsgebouw De Schalmei, gelegen aan de Krabbendijkestraat 520 in Rotterdam-Pendrecht (deelgemeente Charlois). Het gebouw is met openbaar vervoer bereikbaar met buslijn 64 of 67 vanaf Zuidplein.

Het programma op deze OPEN AVOND ziet er als volgt uit:
• 18:30 zaal open en ontvangst met koffie of fris;
• 18:45 start muziekworkshop, waarbij de kinderen de verschillende instrumenten kunnen zien, horen en uitproberen;
• 18:45 start informatiesessie voor de ouders of verzorgers;
• 19:20 optreden van Jong Euroband;
• 19:30 gezamenlijk optreden van de Show- and Marchingband Euroband
(het seniorenorkest), Jong Euroband en de kinderen die hebben deelgenomen aan de muziekworkshop;
• 19:45 afsluiting van de Open Avond met drankje en mogelijkheid tot inschrijving van de gratis cursus “Music Kids”.

Kijk op www.euroband.nl voor meer informatie.