KERSTCONCERT in de St. Bavokerk

Zondag 20 december is er van 15:00 uur tot 16:30 uur een kerstconcert in de Sint Bavokerk.
Zondag 20 december is er een KERSTCONCERT in de Sint Bavokerk.

Het wordt alweer het derde jaar dat dit georganiseerd wordt.

De eerste keer, in 2007, was het nog even wennen, maar al gelijk een groot succes!

Vorig jaar werd er al vroeg naar uitgekeken en hoorde je:
‘het kerstconcert komt dit jaar toch ook weer?! ‘

En dit jaar wordt er gevraagd: wat voor verrassingen hebben jullie dit jaar met het kerstconcert?!

Natuurlijk gaan wij u weer verrassen, maar wij hopen ook dat u ons gaat verrassen. Waarmee dan? , zult u denken. Verras uzelf (zeker als u de vorige keren er niet bij was) door te komen. Maak ook reclame bij familie, vrienden en kennissen om te komen. Zij zullen ook enorm blij verrast zijn dat zoiets in Pendrecht mogelijk is.

Een mooie en sfeervolle traditie is geboren en wie weet is dit jaar de kerk wel te klein? En dan maken we gewoon ruimte zodat er toch voor iedereen een plek is in de herberg. Iedereen is van harte welkom!

En dat wilt u vast en zeker ook weten wat wij aan verrassingen in petto hebben. Kijk maar op het affiche, en de rest verklappen wij niet.

Er gloort wat licht in de duis’tre nacht.
Een kleine ster flikkert onverwacht.
En n warm gevoel stroomt er door ons heen.
De oorzaak is: ’t wonder van een Kind.

Komt allen
het Kerstgevoel meevieren