Kimberley Marlin kwam naar midzomerfeest voor een verkiezingspraatje

Op de foto, Saina Lucio, één van de groepsleiders van de carnavalsgroep Elegance, Peter Diepenhorst voorzitter van de CDA-fractie in de deelgemeente Charlois, Lionel Martijn, portefeuillehuder van de deelgemeente Charlois, Ed Goverde, ook portefeuillehouder van de deelgemeente Charlois en Kimberley zelf.
Zij is een van de zeven kandidaten om op 20 juli uitverkozen te worden tot de Queen van het Zomercarnaval 2009. Dat Zomercarnaval is van 23 t/m 25 juli in Rotterdam.
Het begon allemaal klein en heel bescheiden, maar het idee sloeg aan. Jaar op jaar groeide het “Antilliaans Zomercarnaval” en ook andere bevolkingsgroepen afkomstig uit allerlei delen van de wereld sloten zich erbij aan. Ieder bracht iets van zichzelf in, iets van de manier waarop in hun eigen land carnaval wordt gevierd. Door dat samengaan van zoveel nationaliteiten kreeg het Zomercarnaval een geheel eigen karakter. En is het een meer dan nationaal feest, dat in Rotterdam, de stad met een grote reputatie als het om culturen gaat, gevierd wordt.
Kimberley Marlin werd 18 jaar geleden in Rotterdam geboren. Zij is de jongste kandidaat en woont in Pendrecht.
Haar familie en haar buren doen er alles aan om ervoor te zorgen dat zij de Queen van het 25e Zomercarnaval wordt.

Zij krijgt de steun van politici uit de deelgemeente Charlois. En uiteraard van Vitaal Pendrecht. Publieksstemmen zijn belangrijk bij de verkiezing, dus …

stem af op www.kiesjequeen.nl