Komt Turks Huis hier?

De secretaris van de vereniging Turks Huis in Pendrecht nam onlangs poolshoogte bij de Volle Evangelie Gemeente het Zout der Aarde in de Christus Triomfator Kerk aan de Krabbendijkestraat. Achter die kerk in de Kloosterzandestraat staat een aanbouw aan die kerk. Tot een jaar geleden zat daar The Mall van Youth for Christ. En daarvoor was er een kinderdagverblijf. Cemal Kumas ging vragen of de ruimte aan de Kloosterzandestraat gehuurd kon worden door het Turks Huis. De voorzitter van het Turks Huis was op dat moment nog in Mekka. Hij heeft één van zijn Islamitische verplichtingen verricht. Hij ging op hadj naar Mekka en Medina.
Inmiddels is Sedat Atacan terug en wilde hij ook weleens weten om welke ruimte het nou ging.

Zou het wat kunnen worden? De tijd dringt! Sedat Atacan vindt net als Cemal de ruimte zeer geschikt. Vooral als je kijkt naar het tuintje voor de ruimte aan de Kloosterzandestraat 4, daar is een prachtige mogelijkheid voor de vereniging om buiten te zitten in de zomer.

Het is 5 voor 12, maar wie weet gloort er hoop voor de vereniging.