Koopwoningen in Herkingenbuurt te huur

Vanuit zijn flatwoning maakt Peter vaak deze gang de Sommelsdijkstraat.
Een telefoontje met de Nieuwe Unie levert inderdaad op dat men na een algemene verkoopdag op 1 november 2005, een nieuwe weg heeft ingeslagen in Nieuw Herkingen. Ontdekt is dat gegadigden voor een koopwoning niet makkelijk boven de € 200.000 gaan zitten. Besloten is toen om voor 30 woningen over te gaan tot het te huur aanbieden van de woning. Match Makers biedt de woningen voor de Nieuwe Unie aan. Voor het duurdere segment heeft men deze makelaar in de arm genomen.
Een stuk of zes woningen hebben een bereikbare huur. De woningen worden zoals dat heet marktconform verhuurd. Hoe hoog de huur precies is kon de woordvoerder van de Nieuwe Unie niet zeggen. Op de site van Match Maker www.matchmaker.nl staat dat de laagste huur € 705 en de duurste woning doet 810.