Leuke ontmoeting bij DEHMusschen en HiP5

Roger Huys rechts ontwaarde Peter en Annemarie Commijs. Hun zoon Brian speelt nu bij DEHMusschen. Roger is betrokken bij het honkballen. Hij is ook door de deelgemeente en Pendrecht Zet Door gevraagd om de sportorganisaties meer bij de wijk Pendrecht te betrekken.
De vereniging DEHMusschen werkt nu helemaal mee. Daar heeft hij een rol in gespeeld. Hij kent de besturen en is een beetje de spin in het web. Roger wil dat de verenigingen op woensdagmiddag en zaterdagochtend meer openstaan voor de wijk.
Hij heeft ooit als jongetje gevoetbald bij De Musschen, maar kon nog geen deuk in een pakje boter schoppen. Hij heeft wel in het bestuur gezeten. Dus Roger kent de wegen.
Het gaat om het verhaal van de jeugd van Pendrecht en daar moet van alle kanten aan gewerkt worden, vindt nachtburgemeester van Pendrecht Roger Huys.