Met de straatcoaches door de wijk

Op zijn weblog beschrijft hij het als volgt:

“Om 10 uur startte de wijkwandeling met straatcoaches Tim Volker en Benyounes (Ben) El Majdoub van PIT 010. Zij zijn bezig om zich in te werken (bedenk daarbij dat Zuidwijk, de Wielewaal en de Heijplaat ook tot hun werkgebied behoren) en omdat ik vakantie heb kon ik hen rondleiden door de wijk. Ik stelde voor om van oud naar nieuw te wandelen, vanuit het Servicepunt liepen we daarom via de Slinge naar de Zierikzeebuurt. Aan het begin van de Dreischorstraat, bij het kommetje, is afgelopen week een nieuwe speelplek aangelegd en dat leek mij een goede plek voor een foto (op de foto staat Tim links en Ben rechts). Via onder andere de Zijpe liepen we naar de Herkingenbuurt waar we langs het Stellenbos en de paalwoningen liepen. In de Stellendamstraat vond er een toevallige ontmoeting met ex-opbouwwerker Rieks Westrik plaats, onnodig te zeggen dat hij direct zijn fototoestel te voorschijn haalde [het resultaat daarvan is in het voorgaande bericht te zien]. In de Tiengemetenbuurt liepen we o.a. door de Halsterenstraat waar Sjannie de Mooij meteen naar buiten kwam. Via de Abbenbroekweg liepen we naar Valckensteyn (waar een doodse stilte heerste) en daarna nog langs de nieuwbouw van de Tuin op het Zuiden, inclusief het Ovezandepad. Ter afsluiting dronken we in de Zuiderkroon een kop koffie.”

De twee straatcoaches zijn regelmatig op straat en daar zijn zij altijd aanspreekbaar. Andere contactmogelijkheden zijn per e-mail of tijdens werkdagen op hun mobiele telefoon. Het vaste telefoonnummer van PIT 010 is (010) 760 0810.

Contactgegevens van de straatcoaches:
Tim Volker: e-mail ti.volker@pit010.nl of mobiel 06 – 1077 8890.
Benyounes El Majdoub: e-mail b.majboub@pit010.nl of mobiel 06 – 5478 3573.