Nieuwe meidenactiviteit en kweekvijver Pendrecht Theater!

Het jongerenwerk meldt een nieuwe activiteit. Iedere donderdag is er van 17:00 tot 18:00 uur in de gymzaal een activiteit voor meiden van 16 jaar en ouder.
Om 18:00 uur gaat de activiteit verder, maar dan als kweekvijver voor het Pendrecht Theater.
Op de foto streetdance op Plein 1953 tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen van Pendrecht.

Iedere donderdag is er van 17.00 – 18.00 uur in de gymzaal aan de Herkingestraat een activiteit voor meiden van 16 jaar en ouder.
Het is een nieuwe groep en iedereen is welkom.
Samen bepalen we wat we gaan doen. Zo kunnen we bijvoorbeeld gaan voetballen of streetdansen, zelfverdediging leren enz.

Aansluitend start om 18.00 uur de kweekvijver voor het Pendrecht Theater voor 15+. We verzamelen in de gymzaal. Je kan dan werken aan je talent zoals raps schrijven, beatboxen, streetdansen, stijldansen, muziek maken, zingen bedenken van decors, enz. Dit is in de gymzaal of in de ruimte aan de Zijpe.

Je kan voor beide activiteiten contact opnemen met: Karin Joosten, mobiel: 06-47840120 email: karin.joosten@stcw.nl of op donderdag naar de gymzaal komen.