Nieuwjaarsreceptie deelgemeente in nieuw jasje

Op 4 januari 2010 wil de deelgemeente Charlois veel mensen bij elkaar hebben voor de nieuwjaarsreceptie. Niet in Ahoy, niet in de kerk aan de Charloisse Kerksingel, maar u wordt uitgenodigd om voor de Hema op het centrale plein van het Winkelcentrum Zuidplein de receptie mee te komen maken. De tijd is van 17:30 tot 20:00 uur.
Zo’n racefiets in de sneeuw aan het hek staat leuk op het affiche.

Maar doe het niet rondom en op het Zuidplein, want je loopt een groot risico dat de fiets wordt losgeknipt en dan moet je hem terughalen ergens aan de Coolsingel.

Wildstallen mag niet!

Toch wil het dagelijks bestuur van de deelraad en de deelraad zelf u prettige feestdagen toewensen en een voorspoedig 2010.

Maandag 4 januari van 17:30 tot 20:00 uur bent u welkom op de nieuwjaarsreceptie van de deelgemeente Charlois in Winkelcentrum Zuidplein op het centrale plein voor de Hema. U kunt er gemakkelijk met de metro heen en er wordt ook geen uitnodigingskaart gestuurd, zoals voorheen.

De nieuwe Charloiser van het jaar wordt wel bekend gemaakt en voorzitter Dick Lockhorst zal ook vast laten weten wat de deelgemeente het afgelopen jaar verricht heeft.