Wethouder Jeannette Baljeu reageert op actie bus 77
De wethouder bedankt de dames van de actiegroep Red bus 70/77 voor hun bezoek, voor de handtekeningen en voor hun brieven. Zij schrijft hen graag nog schriftelijk op de inhoud in de brieven te willen reageren. Zij zegt een goed beeld gekregen wat er leeft onder de bewoners. En dat het voor mensen, die slecht
Read More...