Beelden De Opbouwwerkers verhuizen opnieuw naar de stad
De Opbouwwerkers, de beelden aan de Zijpe, verhuizen tijdelijk opnieuw naar de stad. De Opbouwwerkers pronken dan op het dak van de Bijenkorf aan de Coolsingel. Hier maken ze deel uit van een bijzondere tentoonstelling tijdens de Rotterdam Architectuurmaand en de Rotterdamse Dakendagen. De beelden zijn gemaakt door kunstenaar Koos van Vlijmen en werden in
Read More...