Open middag Vrouwencentrum

Op donderdag 20 september houdt het PIT 010 Vrouwencentrum aan Kerkwervesingel 61 open middag van 13 tot 15 uur. Alle vrouwen uit Pendrecht, Zuidwijk en Wielewaal zijn van harte welkom om kennis te maken met het gevarieerde aanbod van het Vrouwencentrum.

Het Vrouwencentrum van PIT 010 wil vrouwen verder helpen op het gebied van sociale contacten, taal, bewegen, vrijwilligers en betaald werk. Vrouwen zijn van harte welkom voor fietslessen, taalles, participatietraining, zumba of naailes. Daarnaast zijn er ook nieuwe dingen, zoals kinderoppas voor vrouwen die actief zijn bij PIT 010, TaalDichtbij, Trainingen leren omgaan met stress en verdriet, Spreekuur vrijwilligerswerk en Sollicitatietraining. Kom een kijkje nemen bij het Vrouwencentrum. Hier vind je meer informatie.

Meedoen!
Het Vrouwencentrum is steeds meer een plek om nieuwe dingen te leren, mee te doen met een cursus en vrijwilligerswerk te vinden. Wij helpen gemotiveerde vrouwen verder. Onze huisregel is: alle vrouwen die bij het vrouwencentrum komen, moeten meedoen met een activiteit die bij ze past. Voor sommige vrouwen is naar een koffieochtend komen al een hele stap. Maar veel vrouwen kunnen ook meer. Zoals meedoen met een taalles, een fietscursus of vrijwilligerswerk. Samen met PIT 010 kijk je wat bij jouw doel past.